Noetron Document (Διαχείριση Εγγράφων)

Το σύστημα Document καλύπτει την διαχείριση επιχειρησιακών εγγράφων, την κεντρική και ασφαλή τους αποθήκευση,
και την αποτελεσματική αναζήτηση και ανάκλησή τους.
Παράλληλα παρέχει μεγάλες δυνατότητες προσαρμογής των λύσεων στις εκάστοτε ανάγκες της επιχείρησης,
μέσω εργαλείων ανάπτυξης προσαρμοσμένων εφαρμογών διαχείρισης εγγράφων.

Λειτουργίες του Noetron – Document (NoDOC version 3.11)

Πολλαπλές πηγές εισαγωγής πληροφοριών: Εισαγωγή εγγράφων από επεξεργαστές κειμένου, scanner, OCR. Noetron Document (Διαχείριση Εγγράφων)
Εξοικονόμηση χώρου: Συμπίεση των εγγράφων για αποτελεσματική διαχείριση των μέσων αποθήκευσης.
Προσαρμοσμένες αναφορές: Δυνατότητες εκτύπωσης προσχεδιασμένων αναφορών ανάλογες με τις ανάγκες του οργανισμού.
Επεκτασιμότητα: Σύνδεση με σύστημα ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων (workflow)
Φιλικό περιβάλλον εργασίας: Γραφικό και σύγχρονο περιβάλλον αλληλεπίδρασης με τον χρήστη.
On-line οθόνες βοήθειας στα Ελληνικά.
Διαχείριση βοηθητικών αρχείων: Εισαγωγή, τροποποίηση καταλόγων.

Ελεύθερη αναζήτηση

Πλήρης ανάκτηση κειμένου – Με οποιεσδήποτε λέξεις ή εκφράσεις στα κείμενα.
Έξυπνη αναζήτηση – Με όλες τις δυνατές καταλήξεις και χρήση θησαυρών λέξεων.
Σύνθετη αναζήτηση – Με συνδυασμό σε όλα τα στοιχεία του εγγράφου όπως: αριθμός εγγράφου, είδος, τίτλος, κατηγορία, θέμα, λέξεις ή φράσεις.

Ανάκτηση

Σχετικότητα: Ανάκτηση των εγγράφων που το περιεχόμενό τους είναι σχετικό με την έκφραση αναζήτησης.
Αυτόματη επισήμανση: Αυτόματη επισήμανση των λέξεων  των κειμένων.

Noetron Document (Διαχείριση Εγγράφων) Εμφάνιση πληροφοριών

Επιλεκτική ταξινόμηση: Ταξινόμηση ως προς κάποια στοιχεία π.χ είδος, ημερομηνία εισαγωγής, τίτλος.
Οργανωμένη παρουσίαση πληροφοριών: Εμφάνιση των εγγράφων είτε ολόκληρων είτε σε μορφή λίστας.
Ποικιλία εμφάνισης: Επιλογή καταλόγων εμφάνισης

Ασφάλεια και έλεγχος δεδομένων

Πολυδιάστατη ασφάλεια: Ασφάλεια του συστήματος σε διαφορετικά επίπεδα πρόσβασης, ανα χρήστη ή ομάδα χρηστών.
Υποστήριξη υπηρεσιών καταλόγου (LDAP)
Εξουσιοδοτήσεις: Πρόσβαση μόνο σε  εξουσιοδοτημένους χρήστες.
Προστασία: Συνεργασία με προγράμματα κρυπτογράφησης και ψηφιακών πιστοποιητικών.

Παραμετροποίηση

Προσαρμοσμένες λύσεις: Προσαρμογή των εφαρμογών ώστε να ταιριάζουν απόλυτα στις ανάγκες και τα υπάρχοντα συστήματα του Οργανσμού.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Web εφαρμογή
Κεντρική διαχείριση εφαρμογής, χαμηλές απαιτήσεις σε εξοπλισμό στον τελικό χρήστη, πιο φιλικό  περιβάλλον λειτουργίας.

Ευκολία χρήσης
η οποία επιτεύχθηκε με την υιοθέτηση των πιο σύγχρονων μεθόδων αναζήτησης και παρουσίασης των πληροφοριών.

Ταχεία ανεύρεση πληροφοριών
με τη χρήση εξελιγμένων εργαλείων πληροφορικής, παράλληλα με τη χρήση και ανάπτυξη εξειδικευμένου
λογισμικού για τις ανάγκες και απαιτήσεις του σύγχρονου management.